Home Home Wat is judo Wat is judo gedrag in de dojo gedrag in de dojo Nieuws Nieuws Agenda Agenda Woordenlijst Woordenlijst Adres & zo Adres & zo Links Links
Judoclub Amby traint op: dinsdag en donderdag avond. Groep 1    17.30 t/m 18.20 Groep 2    18.20 t/m 19.10 Tijdens de schoolvakanties zijn er geen trainingen. Vanaf 5 jaar kan men bij ons komen trainen. Contributiewijziging per 1 september 2023 Contributie bedraagt met ingang van 1 september a.s. € 162,00 per jaar. Dit mag in maandelijkse termijnen van € 13,50 per maand. Let wel; contributie dient voor eerste van de maand te zij voldaan. De regeling dat het derde gezinslid gratis is, is niet meer. Voor het derde gezinslid betaal je € 7,50 per maand  of € 90,00 per jaar. Het inschrijfgeld voor nieuwe leerlingen wordt per 1 september a.s. € 12,50 per vooruitbetaling te voldoen. De Judo Bond Nederland (JBN) is een door de NOC*NSF landelijk erkende sportbond. De JBN regelt,organiseert, bestuurt en ondersteunt de Judo-, Jiujitsu- en Aikidosport in Nederland. Naast erkende opleidingen, verzorgt de JBN o.a. toernooien, trainingen, stages, overige activiteiten, informatieverstrekking en ondersteuning van verenigingen, sportscholen en individuele leden. Judover. Amby is aangesloten bij de Judo Bond Nederland (JBN), onder aansluitingsnummer D2SQ410 De leden dienen verplicht lid te worden bij de JBN. Het lidmaatschap van JBN is een persoonlijk lidmaatschap en staat dus los van lidmaatschap van Judoclub Amby. De kosten voor het lidmaatschap zijn niet bij het lesgeld inbegrepen en worden separaat door de JBN geïncasseerd. Afmelden is de eigen verantwoordelijkheid van leden en dient rechtstreeks bij de JBN te geschieden. Kijk voor informatie, voorwaarden en tarieven op www.jbn.nl De trainingen worden gehouden : van  Sleypenstraat  Amby Maastricht. (gymzaal Basisschool) tijdens de training zijn we bereikbaar op  : 0628861870 Informatie is aan te vragen via : info@judoclubamby.nl ons bankrek. no. is 0177476613 iban :  NL58RABO0177476613 t.n.v. Judovereniging Amby te Maastricht. Ons aansluitnummer van JBN is D2SQ41O Let op Let op Let op Als een judoka een volgende band haalt , moet de judoka dat zelf doorgeven aan judobond i.v.m. registratie judobanden bij judobond, zeker als iemand ooit een voor een zwarte band opgaat.
Adres & zo