Verslagen. Home Home Wat is judo Wat is judo gedrag in de dojo gedrag in de dojo Nieuws Nieuws Agenda Agenda Woordenlijst Woordenlijst Adres & zo Adres & zo Links Links
Op 6 april namen 3 judoka's deel aan het Groot Beginnerstoernooi te Geleen, georganiseerd door JC Grevenbicht. Thomas moest als eerste. Hij speelde in geleen 4 wedstrijden, waarvan er twee met ippon gewonnen werden. Het was een evenwichtige poule en ondanks twee nipt verloren wedstrijden kon thomas toch nog knap 2e worden. Een mooie prestatie! Daphne had slechts een poul van 3 judoka's. Ondanks de zekerheid van een podiumplaats, kreeg ze niets in de schoot geworpen. De eerste partij ging gelijk op, maar op punten heeft ze deze toch gewonnen. Haar tweede partij won ze met een ipon. Helaas noteerde de jury haar tegenstandster als winnares, maar gelukkig had Mike dit door en kon het alsnog rechtgezet worden, waardoor Daphne op het hoogste podiumplek mocht klimmen.