Verslagen. Home Home Wat is judo Wat is judo gedrag in de dojo gedrag in de dojo Nieuws Nieuws Agenda Agenda Woordenlijst Woordenlijst Adres & zo Adres & zo Links Links
Zondag 11 jan j.l. vond in De heeg het regenboogtoernooi plaats dat  georganiseerd werd door Judokan Maastricht. Het was dus vrijwel een thuiswedstrijd voor onze judoka's. Er gingen 6 judoka's van onze club naartoe. 1e plaats was voor: Keano Rijks 2e plaats was voor: Daphne Schenk, zij heeft een gewichtklasse hoger gevochten  dus een heel mooi resultaat. Floris behaalde ook een mooie 2e plaats. derde werden: Thomas De vrede, Lev Uitterhoeve en Salih ilhan Dus weer mooie resultaten voor onze club, judoka's van harte gefeliciteerd met jullie behaalde resultaat.