Zondag 8 jan.j.l. vond in Amby weer het jaarlijkse  Nieuwjaarstoernooi plaats.  Er kan weer teruggekeken op een mooi toernooi.  Vele judoka's van judoclub Amby verschenen voor eerst  op en wedstrijd dus extra spannend.  Helaas is het toernooi niet blessurevrij verlopen.  Judoka Sven Hoesson van JC Helden liep een beenbreuk op.  We wensen Sven dan ook beterschap toe, en een voorspoedig herstel.  Het bestuur wil alle vrijwilligers bedanken die op welke wijze dan  ook hun steentje hebben bijgedragen om het toernooi goed te laten verlopen.  Hieronder volgt uitslag van judoka's van judoclub amby;  1e werden: Ruan Rijks,Tristan Bos,Robin Bastiaans, Emma lovering.  2e werden: Ray Crijns, Keano Rijks,Daphne Schenk.  3e werden: Djenna Godding,Vienna Moenen, Jochem Heijnen,Stan Martens,             Sverre de Vrede en Jaden Candel.  4e werden: Angie Giessen,Yasmae Townsend,Ounayassa Hussein,Jonah Hermans,             Noël Habets.  5e werden: Soumaya Hussein,Beau Kraft,Tim Hoevenagel,Niels Hermans.  6e werden: Casper Lovering, Nia Lovering.  Topprestaties van alle judoka's, iedereen ging of met een mooie beker  of medaille naar huis.